My Cupcake's

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 5, 2010

Facebook saya




Facebook: Norulhuda Ramli ( why not Norulhuda Sarbangi?- lu pikirlah sendiri!!!)


Ape yang ada dengan facebook?...best sangat ke facebook ini?...huh malas lah nak layan facebook, buat ape buang masa buat benda tak berfaedah ni...haa ni adalah kata-kata saya sebelum saya akhirnya 'layan' facebook. Pada mulanya saya memang malas sangat-sangat dengan laman sosial ni..sebab saya memang dah ada myspace dan friendster. Bagi saya cukup la 2 tu tak payah buka akaun lain...Tapi bila kawan-kawan sibuk sangat dengan benda ni saya pun daftar la tapi 1 tahun pertama saya langsung tak aktif tau...cuma add picture saje...hehehe sekarang betapa bangganya saya melayan facebook ni tanpa mengira masa tau...kul 2 pagi ke..3 pagi ke saya layan...hehehe

Sungguh sadis dan syahdu ceritaku dengan facebook...saya telah bertemu semula dengan rakan-rakan sekolah saya..waaa...rindu bangat dengan kamu semua...setelah hampir 8 tahun akhirnya saya bertemu disini...dilaman sosial ini...ada yang dah jadi cikgu, ada yang dah nak jadi cikgu, ada yang kat luar negara..eh macam-macam lagi lah...yang dah kahwin...yang dah ada anak...yang masih mencari tu normal..hm..banyak perkara telah berlaku...ya...setiap insan perjalanan hidupnya berbeza...walaupun dulu kami berada di dalam kelas yang sama...mengambil pepereksaan yang sama..tapi kini haluan kami berbeza...ceh..emo lak kat sini...Tapi yang bestnye ramai kawan-kawan saya cakap cakap saya dah bertambah cantik...hahahaha...terkembang hidungku ini dan dengan bangganya sampai sekarang asyik tengok cermin sambil tersenyum lebar....bangga beb!!..oh my friends thank you very much....so i'm a HOT MUMMY!!!

Ok la kepada kawan-kawanku...i miss you all a lots...i wanna hugs and talk with you guys but i know it's not easy to gather like before...just want to say i'm happy to keep in touch via facebook ...facebook pun ok lah dari tak tau khabar langsung ^_^



di facebook ada gambar perasan cantik saya...hahahaha..







3 comments:

Anonymous said... [Reply to comment]

facebook memang best skunk ni sebab ada banyak application disamping dapat melebarkan sayap perniagaan.

Anonymous said... [Reply to comment]

haha. makcik mmg suke perasan. HOT MUMMY (mumia) hehe

Norulhuda Sarbangi said... [Reply to comment]

bkn perasan la...mmg kenyataan!!!
^_^