My Cupcake's

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 18, 2010

Apa yang penting, Apa yang kurang penting...



Fuh!!!...lega?? entah la ape perasaan saya sekarang ni...rasa tenang? tapi for the next time i will make sure not do like this again....feeling guilty very much..

Tadi bebicara secara hati ke hati bersama suami tersayang...dalam hubungan yang terjalin tak kisah lah antara parents & anak ke..kekasih ke...sahabat ke ataupun orang asing kita seharusnya jujur dan saling memahami. Saya berharap hubungan saya ini tiada apa yang diselindungkan walaupun sekelumit cuma kerana saya takut oleh kerana sedikit itu lah boleh jadi hubungan yang indah ini menjadi beku bak kutub selatan...sejuk...degree -0.001 ha...siapa nak jawab nanti?...bila dah jadi macam tu nanti sibuk lah cari jalan penyelesaian itu lah ini lah...haa...lagi satu saya tak suka orang percaya dengan bomoh ni...minta dijauhkan lah diri saya dengan perkara munafik ini...

Apa yang memotivasikan saya hari ini dan apa yang saya belajar hari ni ialah take note...list kan perkara yang penting dan yang kedua penting...mana yang perlu dan mana yang boleh ditangguhkan buat sementara waktu...so dikemudian hari kita tak akan tersalah percaturan hidup...ceh...ada faham ke apa yang saya nak sampaikan ini? maksud saya contohnya dalam hal kewangan beli apa yang perlu dan ketepikan dahulu yang kurang perlu/penting diwaktu ini...sediakan sedikit wang simpanan... mana tau esok lusa kereta masuk bengkel ke...anak sakit ke..bla..bla...

bla..bla..bla..dan bla..bla...bla...dah la we stop here...nanti lagi mearpu saya merepek itu..ini..Ingat kawan-kawan fikir dulu dalam membuat sesuatu supaya kita mendapat manfaat dikemudian hari..
Chow chin chow!!

BUCUK saya ^_^



Percutian terakhir saya bersama housemate + classmate tersayang..


Trip to Genting 2004???


Gaya lagak cam model...kui..kui..kui...



Ejad...muke kau separuh jerk!!!














5 comments:

MzRizz said... [Reply to comment]

apaaa yg penting kerjeeeesama...hakhakhakhak.
-yg bucuk tu mmg bucuk. hehehe

Norulhuda Sarbangi said... [Reply to comment]

Bucuk tu I la...

MzRizz said... [Reply to comment]

u mmg bucuk. org gilak

Anonymous said... [Reply to comment]

hoi mzrizz...u yg gilak..

es said... [Reply to comment]

makcik gilak. gilak gilak