My Cupcake's

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 21, 2010

Final Exam in Jan Semester 2010

Saya kepenatan dan saya rasa sungguh tidak cukup tidur..kepala dah mengong + sakit yang teramat sangat.
Ini tidak baik untuk saya jika mahu menduduki peperiksaan nanti akan effect pada concentrasi menjawab soalan..aduh apa yang perlu saya buat? Esok ada paper Management Information System but honostly saya bukan student yang baik sebab buat study di saat akhir..

OMG what should i do? huhuhu..berserah dan pasrah..saya akan cuba bekerja keras untuk lulus...walupun tidak cemerlang tapi saya mahu lulus...

InsyaAllah

3 comments:

Norulhuda Sarbangi said... [Reply to comment]

^_^

e's said... [Reply to comment]

makcik update la blog mu ini

Lini said... [Reply to comment]

salam...hi..nice blog...jmp kat beutifulnara td..sy suka gak bn tu...byk info..leh saya follow..