My Cupcake's

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 2, 2010

Percaya pada diri sendiri...

Ini adalah post saya diblog personal yang kini telah ditutup accountnya kerana sebab-sebab tertentu..Tapi bila baca balik saya suka hasil penulisan saya ini jadi terlintas pula nak post kat sini...kerana ia boleh dijadikan sebagai motivasi tuk diri saya ^_^.....

Post on : Thursday, January 7, 2010
Pada waktu ini...hujan lebat la...tp air-cond still on...sejuk tu memang la ye...eish kene off la jap lagi sebab my boy asthmatic...saya tak mahu terjadi perkara yang tak diingini...oh yea teringat paa 25 Dec 2009...pagi-pagi buta dalam jam 3.45am terpaksa berkejar ke klinik berhampiran bagi mendapatkan oksigen untuk Qhael...Alhamdulillah sekarang ni Qhael bertambah sihat dan cergas...so saya kene pantau makan & minum serta kebersihan Qhael...i dont want it happen agains..
Did u know, sometime we should look inside our self...why? saya pown tak tahu...cume saya pikir kita harus yakin dengan diri sendiri...beranikan diri dalam apa jua yang ingin kita lakukan...saya sedang mencuba..perkara pertama yang saya nak lakukan ialah memaafkan diri sendiri...jika ada kesalahan yang dilakukn sepanjang 24tahun ni saya akan cube memaafkan diri sendiri...memang saya akui banyak perkara yang telah saya lakukan seperti menyakiti perasaan orang tersayang juga orang lain...kedua, saya mahu memaffkan orang yang telah menyakiti saya terutama kepada orang yang sehingga kini masih lagi menyakiti saya secara diam...i guess la...ketiga...tak tau lagi...sebab tak pikir lagi...huhuhu..

Bagi saya mungkin ini merupakan motivasi yang bagus untuk diperaktikkan...dan saya akan cuba lakukan...Alamak!!!!...tension la...berat badan bertambah lagi...malu den kat suami...huhuhu...need to do something...ok nak cari info tentang kuruskan badan la...esok aje la...dah ngantok nak tido...

Harap mimpi indah ^_^

kesayanganku


Masa ni kat Templer Park..


Gambo lama... ^_@

Raya 2007 --Qhael tak de lagi
huhuhu





















4 comments:

es said... [Reply to comment]

slh 1 tmpat yg bagus tuk luahkan perasaan. hehe.
b hapi lor makcik ^_^. i pray 4 u.
love & miss ya makcik ^_^

Norulhuda Sarbangi said... [Reply to comment]

hehehehe cayang konon...

e's said... [Reply to comment]

cayang ye...bkn sayang yea...watever ler..haha. makcik, update the blog la. den da x thu nk komen pe ni

ebikko said... [Reply to comment]

huwaaa bile mase ko kawennnn