My Cupcake's

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 17, 2010

Nun Beraya di MUO ^^

SELAMAT HARI RAYA ^^

~MAAF ZAHIR & BATIN~

Hari ni dah masuk ke 8 Syawal..Belum puas beraya lorr...Nun nak raye ke semua rumah sanak saudara tapi masa begitu jelous diri Nun.huhuhuhuhuhu...keje..keje..keje..Tapi, Alahamdulillah kerana atas izin dan kurniaan-NYA Nun dapat sambut Raya kali ni dengan penuh kemeriahan biarpun sederhana..Tahun ni beraya di Muar, Johor. BEST sgt2 :)) Ada mak, abah, abg zul +f amily, zamri + family,Aien,Nora,Put3,Faezah and adeq2 kesayangan..Meriah sungguh. Tahun ni semua adik-beradik Nun ade berkumpul...suke...suke...suke...ha nampak tu berapa kali suke, itu maknanya Nun memeng suke sgt2...hahahahahahahaha

Malam raya sibuk memasak untuk juadah di pagi Syawal..Nun masak rendang daging, ayam masak merah (Ayam Organik HPA), Sambal Kacang, Ketupat, tapi kuah lodeh mak masak di pagi Syawal..

Banyaknyer juadah di atas meja ^^
Oke, memang sejak kecik2 dulu dah jadi tradisi mak akan hantar juadah ke rumah jiran2, so jiran pown akan balas balik masakan diorang...so kiranya pagi Syawal tu mmg terlalu banyak makanan hingga tak tertelan.

Tapi sedihlah tiada gambar bersalaman pagi tu, masing2 sibuk...aduss!!!
Tak pe lah yang penting Nun dah bermaafan diantara kami semua ^^. Biasalah gaduh tu mmg gaduh, tapi disebabkan kami ni satu keluarga maka kemaafan itu umpama mudah saja.

Oke, Nun terlalu banyak makan, banyak jalan, banyak memasak, maka lemak pun semakin banyak..perlu ditapis sebelum bertandang ke open house pulak. Tapi tak tau nak buat macam mana mungkin nak ganti puasa di bulan Syawal ni. AMIN.


makan...makan...dan makan...


Raya ke-2 @ umah Awe


Puteri @ nak amik UPSR tapi raya tetap raya



Raya ke-3 @ Segamat


Abah Cayang ^_^


Hubby dah kepenatan, tak mo bergambo tapi Nun snap jew..pedulik pe..
hehehhehehe


rumah sape ni?? x kenal... umah kawan abah @ Segamat



Saya SAYANG mak saya ^^


Muke kami tiga beradik sama kan..kan..kan.. ^^


Dipagi Syawal with Aien


*kualiti gambar tidak memuaskn tunggu hingga Nun upgrade HP dulu baru leh compaint yek

-END-

1 comments:

~daknakaltomey~ said... [Reply to comment]

makcik...kte nk dtg uma...x dtg pun.
Selamat Hari Raya makcik ^_^