My Cupcake's

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 13, 2010

Di saat ku Mencintaimu

Hi
Dah cehat dah ^^
tp still bz ngan task kerja
dah cehat tp kene OVER TIME pula..
redha...je la...

Ok
Nun Bzzzzz
Tapi de perasan tak belog Nun dah ade lagu???
jom kita peeling-peeling
layan lirik lagu ni


Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Semoga engkau kan mengerti, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta


code HTML
Press ctrl + C to Copy html embedded music code
and ctrl + V to put on your Blog or Website

-END-

14 comments:

nizam omar said... [Reply to comment]

jom kita hafal lirik...

AnL Mama Glam said... [Reply to comment]

dah sht? alhamdulilah.. mamaG pown tp mata masih kabur2 sket.. nice song..

Norulhuda Sarbangi said... [Reply to comment]

*wink*
layan jew lagu ni...ok :P

toyolkiut said... [Reply to comment]

dh sihat terus nyanyi ye..

diela said... [Reply to comment]

best giler!!jatuh cinta tahap ke 100000000...

Norulhuda Sarbangi said... [Reply to comment]

TK: yea dah cehat n senang hati ^^
Diela: lagu agak BEST kan..

Anonymous said... [Reply to comment]

makcik...sabtu ot la...teman kt. huuuu

nettiara said... [Reply to comment]

Alhamdulillah dh cehat...
Abg pown gembira...
Tp layan lagu tu laim macam je...
Jgn lupa diri sdh..
He..he..he..

muhammad saiful abdul wahid said... [Reply to comment]

dah mcm nak berkaroakelah pulak

farah nordin said... [Reply to comment]

Aduihhh... bestnya....
suke nya lagu ni,,,
nak share boleh hihi

Norulhuda Sarbangi said... [Reply to comment]

@farah nordin bestkan...nk copy dipersilakan...hehehehe adusss melayang betul lagu ni ^^

farah nordin said... [Reply to comment]

datang singgah nak melayan lagu jap... nyanyi nak menghilangkn stress...huhu

Norulhuda Sarbangi said... [Reply to comment]

@farah nordin ^_^

fauziah said... [Reply to comment]

mmg syahdu giler lagu ni sjak mule2 i dgar lg.... huhu. mcm kne mgene ngan idup i ckit.